خرید آنلاین بلیط چه امتیازاتی دارد

درچند سال اخیر، استفاده از اینترنت در جهت رفع برخی نیازهای روزمره، ازجمله خریدهای مختلف از سایت متنوع افزایش یافته و رو به افزایش است. این استفاده، بحدی افزایش داشته است و آنچنان بازار مناسب و وسوسه انگیزی داشته است که حتی در عرصه ی گردشگری نیز ورود یافته است. تا جایی که حتی ایرلاین های مختلف در عرصه بین المللی و داخلی، در سایت های اینترنتی خود، با فراهم آوری زیرساخت های موردنیاز، اقدام به ایجاد صفحات مخصوص خرید اینترنتی بلیط های  هواپیماهای خود در مقاصد و زمان های مختلف نموده اند.

مخاطبان نیز استقبال فراوانی از این طرح ایرلاین ها نموده اند. تا جایی که حتی این گونه خریدها، در کشورمان ایران نیز، طرفداران فراوانی پیدا کرده است و می توان فقط با یک رایانه متصل به اینترنت، اقدام به خرید بلیط های موردنظر خود کرد. معمولاً بلیط های ارائه شده در این سایت ها، از قیمت بلیط هواپیما های مناسب تری، نسبت به قیمت های ارائه شده در دفاتر هواپیمایی و حتی دفتر خود ایرلاین ها برخوردار می باشد. 
در این بین، بیشتر ایرلاین ها، علاوه بر قرار دادن امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما در سایت های اینترنتی خود، این امکان را در اختیار برخی شرکت های معتبر خصوصی قرار داده اند تا آنها هم بتوانند اقدام به فروش بلیط های اینترنتی این ایرلاین ها نمایند تا علاوه بر افزایش چندین برابری سرعت فروش بلیط های خود، امکان خرید آسان و بی دغدغه برای مشتریان خود را فراهم نمایند.
حتی در ساعات خارج از ساعات اداری و حتی نیمه شب و اول صبح. دیگر نیازی به جستجوی آژانس های هواپیمایی، گشتن به دنبال جای پارک اتومبیل، و تحمل استرس نیافتن بلیط مورد نظر خود ندارید.

بلیط هواپیما ارزان

حسن این روش خرید، نسبت به سایر روش های خرید بلیط، در اینست که مشتریان این ایرلاین ها، دیگر مجبور نیستند، برای تهیه بلیط های موردنظر خود، با صرف وقت و هزینه و طی مسافت های گهگاه بالا، به نمایندگی فروش بلیط ایرلاین و یا آژانس های هواپیمایی مراجعه کنند و اقدام به خرید بلیط هواپیما موردنظر خود نماید. که علاوه بر  معایب ذکر شده، بزرگترین عیب آن در عدم دسترسی به لیست پروازها در وهله ی اول و در وهله دوم، عدم اگاهی از قیمت های واقعی ارائه شده توسط ایرلاین در لیست آژانس های هواپیمایی می باشد.

تصور کنید، در خانه خود یا محل کار خود، بر روی مبلمان راحت نشسته اید و با رایانه یا تلفن همراه خود، در حال خرید بلیط هواپیما برای روز و ساعت موردنظر خود هستید. بدون اینکه حتی مجبور باشید برای دریافت و پرداخت پول، از خانه یا دفترکار خود، بیرون بروید. حتی فکر کردن به این واقعیت زندگی امروز ما، لذت بخش بخش.
حتی می توانید، اقدام به کنسل کردن بلیط خود نمایید. حتی اگر در خارج از ساعات اداری باشد. بازهم تنها نیاز شما، یک رایانه متصل به اینترنت می باشد.
پیش بینی می شود که طی چندسال آینده، روش خرید اینترنتی بلیط هواپیما، تبدیل به رقیب جدی برای آژانس های هواپیمایی شده و سهم فروش خود در بازار را نسبت آنها، افزایش دهند و محبوبیت آنها، با توجه به سهل و آسان بودن و در دسترس بودن، ارزان تر بودن و حتی امکان کنسل کردن آنها در خارج از ساعات اداری، افزایش یاید.
فقط کافیست شرکت های ارائه دهنده خدمات مسافرتی، با فراهم آوردن زیرساخت های لازم ، برای ارائه این خدمت منحصر به فرد، علاوه بر ارائه خدمات عالی به مشتریان خود، امکان افزایش درآمد برای مجموعه ی خود و افزایش سهم فروش خود در بازار فراهم آورند.
ما نیز با درک اهمیت موضوع فروش بلیط های آنلاین هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو تور و رزرو هتل، اقدام به فراهم آوری زیرساخت های موردنیاز نموده و علاوه بر ارائه خدمات حضوری به مشتریان خود، اقدام به ایجاد سایت های فروش اینترنتی بلیط و تور نموده است.
برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی به مقاصد موردنظر خود و نیز، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو تور، رزرو هتل و...، می توانید به سایت ما  مراجعه نمایید و با مشخص کردن مقصد پروازی و روز و ساعت حرکت خود، براحتی بلیط موردنظر خود را تهیه نمایید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مهر 97 هزینه سفر هوایی عتبات چقدر خواهد بود؟

بلیط چارتر

مدارک و چگونگی دریافت ارز مسافرتی